[GSL] Fedora 11 - Torrent

Cristian Secară orice la secarica.ro
Vin Iun 12 09:55:12 EEST 2009

On Fri, 12 Jun 2009 08:54:24 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Fedora NU este o afacere, nu vinde nimic, nici macar CD-uri.

Bine.
Gratis pe aluminiu se poate obține ? Cândva.
Dacă nu pe CD, poate pe DVD. Sau pe stic. Sau pe rolă de hârie
perforată.

Eu personal nu am încredere când cineva îmi spune că ceva e gratis. Nu
există gratis, plasticul costă, cartonul costă, manopera costă,
logistica costă. Dacă e gratis, ceva sau mai multe din toate astea
ar putea fi prost sau lăsat la o parte.

Și le vreau pe aluminiu ca să percep că ăsta este un produs serios,
făcut de unii care sunt atenți și la detalii.
Moftul meu, dar nu cred că sunt singurul.

> Este posibil ca parti terte sa vinda discuri produse in fabrica, dar
> eu nu  stiu pe nimeni care sa faca asta in Romania (stiu doar de
> oameni care distribuie discuri inregistrate de ei insisi).

N-are decât să fie făcut și în Noua Zeelandă. Așa cum îmi cumpăr piese
de schimb pentru laptop sau pentru telefon din Hong Kong, sau circuite
integrate din California, sau mai știu eu ce ciudățenie de aiurea, mă
gândeam că se poate cumpăra (obține, na) și un Fedora xx ca ediție
finită.

Cristi

--
Cristian Secară