[GSL] Fedora 11 - Torrent

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 12 09:57:17 EEST 2009

On 06/12/2009 09:26 AM, Tibi Turbureanu wrote:

> Organizația din spatele Fedora (RedHat?) are o politică de imagine
> care împiedică distribuția contra cost a discurilor arse de părți
> terțe cu Fedora? Chiar și cu un acord comercial în prealabil?

Nu, pur si simplu Red Hat nu vinde CD-uri si nici Fedora EMEA nu o face.

> Sau sunt restricții de altă natură?

Toate restrictiile pe care le cunosc eu sint:
http://fedoraproject.org/wiki/Legal/TrademarkGuidelines#Distributing_Fedora_software

Dar nu sint legate de bani (vinzare) ci de marca: e nevoie de permisiune
daca se adauga aplicatii sau continut suplimentare fata de imaginile
oficiale.

> Observ că Ubuntu pune la dispoziție un formular[1] simplu de
> înscrierere ca distribuitor oficial. Programul respectiv îți permite
> să vinzi[2] discuri cu Ubuntu.

La Fedora cred ca inscrierea de face trimitind un email:
https://fedoraproject.org/wiki/Distribution (la "Get Fedora from a Third
Party Vendor")

> Știu că există magazine care vând discuri cu distribuții GNU/Linux. Un
> exemplu este CheapBytes[3] care văd că vinde și Fedora[4], la un preț
> mediu de 9 USD (6 discuri).

Da, sint o multime dar sint in strainatate, se adauga pret de transport,
ar fi util probabil un magazin local, dar am indoieli ca ar fi
profitabila deschiderea unui asemenea magazin.