[GSL] Fedora 11 - Torrent

Vin Iun 12 10:07:21 EEST 2009

2009/6/12 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Da, sint o multime dar sint in strainatate, se adauga pret de transport,
> ar fi util probabil un magazin local, dar am indoieli ca ar fi
> profitabila deschiderea unui asemenea magazin.

Păi văd că în toată Europa de Est[1], doar bulgarii vând Fedora :-)

Nu trebuie deschis neapărat un magazin. La început se poate începe cu
discuri în plicuri colorate :-P

Eu ca persoană fizică autorizată (p.f.a.) pot vinde discuri Fedora, de
asemenea GSL, ROSEdu, Ceata, după ce obțin personalitate juridică, se
pot începe colaborări cu magazine care au strategie de piață orientată
pe Internet și nu cheltuiesc mult pe sedii și personal - eMag e un
exemplu.

Mi se pare justificată părerea lui Cristian și comună utilizatorilor.
Haideți să insistăm pe libertatea pe care ți-o oferă programele
libere, nu pe gratuitatea unora dintre ele. Utilizatorii _vor_ să
plătească, gratuitatea distribuției nu dă o impresie bună asupra
calității.

Tibi

[1] https://fedoraproject.org/wiki/Distribution/LocalVendors#Eastern_Europe