[GSL] Fedora 11 - Torrent

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 12 10:10:03 EEST 2009

On 06/12/2009 09:55 AM, Cristian Secară wrote:
> Gratis pe aluminiu se poate obține ? Cândva.

Prima ocazie va fi peste doua saptamini la Berlin la LinuxTag/FUDCon, eu
si Ionut vom fi acolo, dar nu cred ca vom putea lua prea multe. O sa ma
stradui sa iti aduc unul.

> Dacă nu pe CD, poate pe DVD. Sau pe stic. Sau pe rolă de hârie
> perforată.
>
> Eu personal nu am încredere când cineva îmi spune că ceva e gratis. Nu
> există gratis, plasticul costă, cartonul costă, manopera costă,
> logistica costă. Dacă e gratis, ceva sau mai multe din toate astea
> ar putea fi prost sau lăsat la o parte.

Costa destul de putin astfel incit valoarea promotionala sa fie mai mica
decit cea materiala.

Red Hat a iesit de ani buni din afacerea de a vinde CD-uri la bucata,
nici mie nu mi se pare o afacere rentabila sa ma apuc sa vind eu discuri.