[GSL] Fedora 11 - Torrent

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 12 10:27:46 EEST 2009

On 06/12/2009 10:07 AM, Tibi Turbureanu wrote:

> Păi văd că în toată Europa de Est[1], doar bulgarii vând Fedora :-)
>
> Nu trebuie deschis neapărat un magazin. La început se poate începe cu
> discuri în plicuri colorate :-P

Ma gindeam la "magazin online"

> Eu ca persoană fizică autorizată (p.f.a.) pot vinde discuri Fedora, de
> asemenea GSL, ROSEdu, Ceata, după ce obțin personalitate juridică, se
> pot începe colaborări cu magazine care au strategie de piață orientată
> pe Internet și nu cheltuiesc mult pe sedii și personal - eMag e un
> exemplu.

Daca vrei sa faci asa ceva (poti incepe cu ceva simplu gen osCommerce pe
site-ul propriu sau chiar si mai simplu), te vom ajuta cum putem, de
exemplu cu link de pe fedoraproject.ro

> Mi se pare justificată părerea lui Cristian și comună utilizatorilor.
> Haideți să insistăm pe libertatea pe care ți-o oferă programele
> libere, nu pe gratuitatea unora dintre ele. Utilizatorii _vor_ să
> plătească, gratuitatea distribuției nu dă o impresie bună asupra
> calității.

Ca sa distribui *eu* CD-uri inregistrate profesional, probabil ar trebui
sa comand cel putin citeva sute la o fabrica, ajungind la o investitie
initiala considerabila (sute de €?). Personal nu ma atrage asta ca o
afacere, dar daca altcineva vrea sa o faca il voi ajuta cum/daca pot (si
fara bani, pentru ca o consider promovare Fedora).