[GSL] Fedora 11 - Torrent

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 12 11:48:20 EEST 2009

On 06/12/2009 11:05 AM, Ghenciu Ciprian wrote:
> Deci, daca printr-o chestie din asta nu exista cereri, daramite un
> magazin online cu discuri pe bani... (Si FM nu e singurul serviciu de

Cunosc o firma care deschisese un amsemenea magazin online si a renuntat.

> gen din .ro, stiu ca mai sunt vreo doua persoane de prin tara care
> trimit discuri asa).

Cineva care se ocupa de FreeMedia pentru Fedora imi spunea de curind ca
primeste in jur de 2-4 cereri pe luna.

> Nu neaparat. Cred ca in fiecare oras din tara asta exista cel putin o
> firma care personalizeaza discuri la cantitate mica.
> Eu cel putin, cand am facut discurile de kiwilinux, Darkstar si
> RoFreeSBIE, au fost cantitati de pana intr-o suta de bucati si au costat
> undeva la 1.2/CD si 1.4/DVD ce includea blank-ul plus personalizarea (cu
> imaginea mea).

Dar alea nu sint "de aluminiu" cum vrea Cristian, corect?

> Oricum, eu cred ca inca nu este destul de matura piata .ro pentru a
> putea vinde astfel de discuri, online sau offline. Plus ca trebuie ceva
> investitii pentru un startup de gen, in special pentru reclama, pentru
> ca n-o sa fie suficient doar afisarea unui link catre serviciu pe
> saiturile sau blogurile noastre. Daca vrei sa functioneze treaba,
> trebuie o campanie mai serioasa.

O data cu raspindirea conexiunilor broadband, nici nu cred ca exista
sanse mari ca piata de CD/DVD-uri pentru *utilizatori finali* sa se
maturizeze vreodata.