[GSL] Loc de desfasurare pentru FLOSSCamp 2009

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Dum Iun 14 19:59:11 EEST 2009

Salut,

Nu cred că este nevoie de un nou sondaj. Trebuie luat în calcul opţiunile de
până acum şi stabilit locul/data.
Ceea ce pot spune e că dacă reuşesc să îmi iau liber de la servici (asta e
în funcţie de proiecte), vin indiferent de locaţie.

LucianO,

În data de 14 iunie 2009, 16:13, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris: