[GSL] Invitatie la povestit...

Lun Iun 15 09:04:26 EEST 2009

2009/6/6 Vlad Giurcanu <vlad.giurcanu la yahoo.com>:
> La cls XII intradevar ca solutie SGBD predau Oracle numai din
> motivul ca aceasta a fost singura solutie sa imi iau calificare pe un SGBD
> utilizabil free (corect,e proprietar si non-open)

Și Sun oferă calificări MySQL. Să vedem ce gânduri are Oracle (Sun
fiind achiziționată de ei), așteptăm să se liniștească apele.

Oricum, s-ar putea ca în viitorul apropiat să putem primi calificări
pentru alte SGBD libere (mă gândesc la proiectul Maria al lui Monty).

Revin pe firul ăsta de discuție :-)

Tibi