[GSL] Loc de desfasurare pentru FLOSSCamp 2009

Lun Iun 15 18:49:52 EEST 2009

2009/6/15 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> Doar că nu prea mai sunt propuneri.
> Cred că e timpul să ne decidem, sau punem un deadline pentru propuneri.
> ?

> --
> () Campania Panglicii în ASCII
> /\ http://stas.nerd.ro/ascii/

Pana acum s-au tot cerut propuneri si s-au pus deadline-uri. Sunt doua
propuneri, o alegem pe cea mai buna pentru toata lumea, deci Paltinis.

Ar trebui modificat site-ul de anul trecut si sa incepem sa dam vestea
mai departe.

Spor

--
Alin Rus