[GSL] Loc de desfasurare pentru FLOSSCamp 2009

Lun Iun 15 20:50:19 EEST 2009

On Fri,12.Jun.09, 14:51:12, Nicu Buculei wrote:
> Pentru ca timpul trece, nu a mai ramas mult si e nevoie sa popularizam
> evenimentul cu ceva timp in avans, propun ca cine are sugestii pentru
> locul de desfasurare sa o faca ACUM. Cred ca ar fi util un termen
> limita, sa zicem o saptamina, pentru a nu ne lugi foarte mult.
>
> Deci pina duminica 21 iunie cine vrea sa propuna un loc pentru FLOSSCamp
> este rugal sa il adauge aici, impreuna cu citeva detalii referitoare la
> posibilitatile de transport:
>
> http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/FLOSSCamp/2009/Preg%C4%83tiri

> [...]

Din câte am înțeles de data asta se caută cazare (poate ar trebui să
redenumim evenimentul în FLOSSConf?) așa că iată câteva variante:

Complexul Șanta
---------------
Locație: 4 km de Păltiniș, drum neasfaltat
Capacitate: Cabana Veverița, 17 locuri, bucătărie proprie
Preț: 1200 - 1300 / sfârșit de săptămână (n-am vorbit cu șeful, dar am
numărul de telefon). Am câteva poze făcute cu telefonul mobil.
Facilități: televizor și muzică la comun, masa ping-pong

Perla Păltinișului (www.perla-paltinisului.ro)
------------------
Locație: Păltiniș
Capacitate: 9 camere duble + 1 ap. 3 margarete și 18 camere duble + 4
triple 4 margarete
Preț: începând cu EUR 30/noapte camera single cu mic-dejun
Facilități: wi-fi, televizor în cameră, teren sport, sală biliard

Pensiunea Curmătura Ștezii (www.curmaturastezii.ro)
Locație: DJ 106 Sibiu - Păltiniș, km 18 (înainte de serpentine)
Capacitate: mare :) inclusiv 7 căsuțe de două persoane
Preț: 60 RON/noapte căsuța și începând cu 80 RON/noapte pentru dublă (2
margarete) sau 170 RON/noapte 5 margarete), micul dejun costă 15
RON/persoană
Facilități: televizor în cameră, wi-fi (cred)

Pensiunea Mai (www.pensiunea-mai.ro)
------------------------------------
Locație: DJ 106 Sibiu - Păltiniș, km 15
Capacitate: mare :)
Preț: începând cu 57 EUR/noapte camera single (fără mic-dejun cred)
Facilități: piscină, wi-fi, păstrăvărie proprie

Eu personal aș opta pentru cort instalat undeva după Curmătura Ștezii
(pe malul pârâului Șteaza, cât mai departe de cabană pentru a evita
grătarele de sâmbătă și duminică
http://wikimapia.org/#lat=45.7117608&lon=24.0132755&z=18&l=0&m=a&v=2&search=curmatura%20stezii),
dar dacă se optează pentru o soluție cu cazare atunci cred că tot Cabana
Curmătura Ștezii este cea mai bună variantă.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru