[GSL] Loc de desfasurare pentru FLOSSCamp 2009

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 15 21:28:35 EEST 2009

Pe 15.06.2009 20:50, Andrei Popescu a scris:

> Din câte am înțeles de data asta se caută cazare (poate ar trebui să
> redenumim evenimentul în FLOSSConf?) așa că iată câteva variante:
>
> Complexul Șanta
> ---------------
> Locație: 4 km de Păltiniș, drum neasfaltat
> Capacitate: Cabana Veverița, 17 locuri, bucătărie proprie
> Preț: 1200 - 1300 / sfârșit de săptămână (n-am vorbit cu șeful, dar am
> numărul de telefon). Am câteva poze făcute cu telefonul mobil.
> Facilități: televizor și muzică la comun, masa ping-pong
>
> Perla Păltinișului (www.perla-paltinisului.ro)
> ------------------
> [...]
+1 pentru Curmătura .
Termenul l-a pus Nicu, până în 21, dar cred că mai bine stăm la
Păltiniș, e clar că nu sunt dispute asupra locului și mai bine să ne
concentrăm pe decis weekend-ul cu pricina.

Eu pot să vin în
- 3-5 iulie
- 10-12 iulie
- 24-26 iulie
- 7-9 august
- 14-16 august

Haideți sa ne sincronizăm puțin să stabilim o dată.