[GSL] Loc de desfasurare pentru FLOSSCamp 2009

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 15 22:18:37 EEST 2009

Pe 15.06.2009 21:44, Andrei Popescu a scris:

> Cabana sau locul de cort? :)

Hai să vedem întâi cine vine, apoi vedem dacă ne trebuie cabană sau nu,
că din câte văd tot ăia cu corturile sunt interesați.
Mie mi-e totuna.