[GSL] Loc de desfasurare pentru FLOSSCamp 2009

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Lun Iun 15 23:57:32 EEST 2009

Daca este in august, am sanse mai mari sa vin.
+ 1 Curm─âtura ...

Am dat de stire si in grupul openSUSE de actiune deoarece stiu ca sunt
doritori la o iesire la iarba verde.

LucianO,

În data de 15 iunie 2009, 22:18, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a
scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro