[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Iun 18 16:16:56 EEST 2009

Pe 18.06.2009 16:03, Cata a scris:
> Nu sunt oameni pregatiti in domeniu.
> Exemplu cel mei concludent folosirea OpenOffice .
> Sincer promovarea acestui soft ar trebui sa fie primul punct pe lista GSL.
> Lucrurile importante se realizeaza pas cu pas .
> *http://groups.google.com/group/openoffice-romania  <http://groups.google.com/group/openoffice-romania?hl=en>*

Salut,

Eu mă ocup de OpenOffice.org în România.

Există deja 3 liste de discuții prin email pentru OpenOffice.org
(OpenOffice e marcă înregistrată de altcineva).

Eu cred că forumurile sunt mult mai populare pentru utilizatori
obișnuiți decât listele de discuții prin email.
Dacă poți da sfaturi legate de OpenOffice.org și ai timp să moderezi un
forum, îi pot da drumul eu pe openoffice.org.ro .
Te ajut, nu trebuie să te gândești că-ți legi o piatră de gât.