[GSL] Partial offtopic: Manarie Yahoo

Cristian Secară orice la secarica.ro
Joi Iun 18 17:52:51 EEST 2009

On Thu, 18 Jun 2009 16:29:37 +0300, Varga Levente wrote:

> Nu stiu daca cineva a avut urmatoare experienta. De azi dimineata nu
> reusesc sa ma logez cu Pidgin (2.4) la serverele Yahoo.

Am testat acum, merge bine mersi între Pidgin 2.5.5 și Yahoo 8.1.0.421,
ambele în fața mea pe același calculator (pe Windows). Și sunt în
spatele unu firewall (calculatoru' este pe adresă internă).

Yahoo 9.x refuz să pun că i-au scos skinul clasic iar cele colorate cu
care vine arată vomitiv și nu suport. Dar pe ăsta 8 nu îl refuză nimeni
(ca conexiune).

Cristi

--
Cristian Secară