[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Iun 18 18:37:52 EEST 2009

On Thu, 2009-06-18 at 16:16 +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 18.06.2009 16:03, Cata a scris:

Salut,
dacă chiar vă plictisiți, sfatul meu ar fi să mai scrieți un articol
două despre folosirea OpenOffice pentru proiectul încearcă.

Nu sunt sigur că rezolvi problema cu o listă de discuții...

Spor.

> Salut,
>
> Eu mă ocup de OpenOffice.org în România.
>
> Există deja 3 liste de discuții prin email pentru OpenOffice.org
> (OpenOffice e marcă înregistrată de altcineva).

> Eu cred că forumurile sunt mult mai populare pentru utilizatori
> obișnuiți decât listele de discuții prin email.
> Dacă poți da sfaturi legate de OpenOffice.org și ai timp să moderezi
> un forum, îi pot da drumul eu pe openoffice.org.ro .
> Te ajut, nu trebuie să te gândești că-ți legi o piatră de gât.
> --
> Alexandru Szasz
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/