[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Cata catalinfest la gmail.com
Joi Iun 18 22:39:22 EEST 2009

Ideea de a crea un grup google nu afcteaza cu nimic alte situri din contra
utilizatorul are mai multe optiuni .
Ma bucur ca mai exista si cineva care se ocupa de openoffice in Romania.
Oricum grupul se vrea "user friend" asa ca am pus link tau pe grup .
Daca nu ai nimic impotriva vom incerca mai degraba o colaborare.

My sites:
http://free-tutorials.org | http://tv.free-tutorials.org |
http://python-catalin.blogspot.com | http://pygame-catalin.blogspot.com |