[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 19 08:46:00 EEST 2009

On 06/18/2009 10:39 PM, Cata wrote:
> Ideea de a crea un grup google nu afcteaza cu nimic alte situri din
> contra utilizatorul are mai multe optiuni .
> Ma bucur ca mai exista si cineva care se ocupa de openoffice in Romania.
> Oricum grupul se vrea "user friend" asa ca am pus link tau pe grup .
> Daca nu ai nimic impotriva vom incerca mai degraba o colaborare.

Aparitia inca unui grup de discutii este daunatoare pentru ca
fragmenteaza comunitatea, ingreuneaza comunicarea si  miscoreaza sansele
de a primi raspunsuri utile (un utilizator se inscrie pe o lista pune o
intrebare, dar cineva care i-ar putea raspunde este pe *cealalta*).

Serios, mai multe site-uri, mai multe liste pentru acelasi proiect dau
imaginea ca exista oameni care nu pot trece peste veleitatile personale
si vor sa fie sefi peste *ceva*.

Pe vremea in care eram si eu implicat in OpenOffice.org (m-am retras de
circa un an) am considerat si eu posibilitatea folosirii unui domeniu
propriu, dar apartinind echipei de la ro.OOo si *exclusiv* pentru ca la
ro.OOo nu exista control direct pe server si nu se pot rula orice aplicatii.