[GSL] Partial offtopic: Manarie Yahoo

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 19 09:59:31 EEST 2009

On 06/19/2009 09:33 AM, Tibi Turbureanu wrote:
> Au mai făcut ăștia de la Yahoo prostii de genul să te oblige să
> copiezi singur datele pe noul lor serviciu de „blogging”. Nu știu
> amănunte că nu aveam date pe acolo.
>
> Poate s-ar merita un protest public (pe Internet?) contra politicii
> Yahoo. E un fel de abuz și nu doar pentru utilizatorii programelor
> libere care se conectează la serverele lor.

Cred ca de data asta nu e o miscare "anti-3rd party" sau anti-FOSS, au
doar o metoda noua (probabil mai buna) de autentificare, metoda care e
suportata de noul Pidgin.

Problema *noastra* este ca dezvoltatorii de la Pidgin sint in general
americani, folosesc in special Jabber, AOL si MSN, nu prea le pasa ce se
intimpla cu reteaua Yahoo Messenger.

> Un astfel de protest ar putea scădea popularitatea covărșitoare a
> Yahoo în România.

Mi-e teama ca NIMIC nu poate zdruncina popularitatea covirsitoare a
Yahoo pe plan local, e un efect de retea, nu iti faci cont la yahoo
pentru ca vrei ci pentru ca acolo sint toate contactele tale.

Asta ca sa nu mai vorbesc de numeroasele functionalitati ale Y!M care nu
sint acoperite de o solutie libera Pidgin/Jabber: transfer de fisiere,
webcam (pare destul de popular) sau modul invizibil (pare sport national
la romani sa stai invizibil pe "messenger" si sa faci misto simtindu-te
superior fata de cei care sint vizibili).