[GSL] Partial offtopic: Manarie Yahoo

Cosmin Stoica mail.cosmin la gmail.com
Vin Iun 19 13:22:52 EEST 2009

M-ă tem că sunt de acord. Am cont pe Yahoo și cred că nu am verificat
mail-ul de un an și ceva. Dar computerul înseamnă și comunicare, iar la noi
asta e sinonimă cu 'Mess, Y-Mess'. Am reușit să convertesc doar cățiva
prieteni la GTalk și asta numai pentru că erau deja bine 'Infipți' în
Google. Nu cred că putem scoate din mentalitate ideea că chat=Ymess.
Poate soluția de protest electronic ar putea rezolva măcar problema
transparenței protocolului!
Și da, webcamul e o soluție care ține mulți utilizatori departe de alți
clienți. Eu am pus un linux pe leptop-ul cuiva și, după câteva sâptămâni, a
cerut windows:totul merge bine, dar nu 'se vede' pe mess...