[GSL] Partial offtopic: Manarie Yahoo

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Vin Iun 19 15:01:08 EEST 2009

2009/6/19 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> [...]
> intimpla cu reteaua Yahoo Messenger.

> Mi-e teama ca NIMIC nu poate zdruncina popularitatea covirsitoare a
> Yahoo pe plan local, e un efect de retea, nu iti faci cont la yahoo
> pentru ca vrei ci pentru ca acolo sint toate contactele tale.
>
> Asta ca sa nu mai vorbesc de numeroasele functionalitati ale Y!M care nu
> sint acoperite de o solutie libera Pidgin/Jabber: transfer de fisiere,
> webcam (pare destul de popular) sau modul invizibil (pare sport national
> la romani sa stai invizibil pe "messenger" si sa faci misto simtindu-te
> superior fata de cei care sint vizibili).

putem discuta la infinit , trebuie sa facem ceva util
ar trebui sa avem toti cont de jabber si eventual pus si pe site
vad ca jabber are interfata/transport si cu yahoo
cine stie poate implementeaza si aia mai incolo si jabber pe toate
serverele yaboo

Pe ubuntu se poate folosi un pigdin mai nou care deja stie protocolul
https://edge.launchpad.net/~pidgin-developers/+archive/ppa
aici o rezolvare care functioneaza bine
http://www.lug-mures.org/content/schimbari-la-serverele-yahoo-de-aceea-nu-merge-pidgin-kopete

Poate o mica campanie Kill Yahoo ar prinde bine