[GSL] Partial offtopic: Manarie Yahoo

Cristian Secară orice la secarica.ro
Vin Iun 19 16:02:54 EEST 2009

On Fri, 19 Jun 2009 15:20:04 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Tocmai am descoperit ca pe forum.ubuntu.ro e un topic legat de gasirea
> unei alternative la Y!M cu 11.000+ de vizualizari.
> Cam asta inseamna Y!M in Romania. Slabe sanse sa schimbi ceva.
> Oamenilor le trebuie voice and video ii doare in "paishpe" de
> protocol.

Corect: mie îmi trebuie ceva măcar cu voce, că scrisul în direct nu pot
să îl sufăr. Din cauza Windows-only în privința YM, folosesc în paralel
Skype (care are și interfață în limba română :).
Cred că și acolo se poate scrie de la tastatură, dar nu asta mă
interesează. Totuși, ca produs software, YM îmi pare mai simplu de
folosit și/sau mai intuitiv.

Cristi

--
Cristian Secară