[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Dum Iun 21 09:59:08 EEST 2009

2009/6/10 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:
> Eu zic sa spui ca esti student la Universitatea Politehnica Bucuresti,
> nu la UPB, ca nu toata lumea stie prescurtarea

Am modificat.

> Ma gindesc daca e o strategie buna se ceri atit de multe informatii, ar
> trebui sa munceasca cineva luni de zile ca sa iti furnizeze un raspuns
> complet si atunci s-ar putea sa creasca probabilitatea ca va fi respinsa
> cererea cu totul pe cine stie ce motiv.

Am eliminat punctul 4:
[citat]
4. Inventarul calculatoarelor de birou, laptop și server din dotarea
instituției și a tuturor unităților de învățământ de stat, cu
precizarea tipului de procesor și a capacității memoriei RAM
[/citat]

Am prezentat cererea [atașată] doamnei ministru Andronescu, în cadrul
întâlnirii de ieri. 3 copii în format fizic și electronic (memorie usb
+ scrisoare) au rămas la dumneaei pentru a se consulta cu colegii din
Minister dacă, la ce puncte nu se poate răspunde sau trebuie
reformulate.

În urma adaptării propuse, voi modifica și lăsa la Minister cererea
semnată. În felul ăsta mă asigur că nu-mi va fi respinsă de
nu-știu-câte-ori.

Revin cu noutăți săptămâna următoare.

Tibi
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: edu_ro_544.odt
Tip: application/vnd.oasis.opendocument.text
Mărime: 13499 octeţi
Desc: indisponibil(ă)