[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Dum Iun 21 12:11:45 EEST 2009

Felicitări!
Cererea arată bine și abia aștept să aflu ce răspuns se va obține dela
d-na Andronescu.
Solicitări de acest fel am tot făcut și eu (verbal însă, la diversele
conferințe) încă de la lansarea programului SEI (2000-2001).
Atunci răspunsul era că datele ar fi confidențiale întrucât programul
era în lansare-derulare...

Mi-am permis să operez câteva mărunte corecturi gramaticale și mici
retușuri asupra cererii, înțelegând că nu-i încă în forma definitivă
și în idea că mai dorește cineva să încerce același demers.

Mihai Jalobeanu

PS Lucrez la capitolul despre eLearning în România, în cadrul unui
volum online privind situația din Europa. Iar acolo trebuie
prezentate/discutate desigur și inițiativele sau modul în care
autoritățile promovează TIC în școli, politicile, aplicarea lor și
rezultatele, modul în care se face efectiv instruire în rețea.
Imi permit deci să-i rog pe toți cei implicați să mă ajute cu datele
pe care le au. Promit să citez corect sursele.

2009/6/21 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>:

> Am modificat.

> Am eliminat punctul 4:
> [citat]
> 4. Inventarul calculatoarelor de birou, laptop și server din dotarea
> instituției și a tuturor unităților de învățământ de stat, cu
> precizarea tipului de procesor și a capacității memoriei RAM
> [/citat]
>
> Am prezentat cererea [atașată] doamnei ministru Andronescu, în cadrul
> întâlnirii de ieri. 3 copii în format fizic și electronic (memorie usb
> + scrisoare) au rămas la dumneaei pentru a se consulta cu colegii din
> [...]

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: edu_ro_544.odt
Tip: application/vnd.oasis.opendocument.text
Mărime: 33094 octeţi
Desc: indisponibil(ă)