[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Dum Iun 21 12:41:40 EEST 2009

Corect. Intrucâț și un răspuns cu ZERO este concludent.
Eu n-am vrut să adaug nimic, doar să "finisez".

Pe 21 iunie 2009, 12:37, Ionut Lucaci<ionutlucaci la gmail.com> a scris:

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu