[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Cata catalinfest la gmail.com
Dum Iun 21 12:45:37 EEST 2009

Bravo Nicu !
Chiar nu ma asteptam !
Ce sa fragmentezi n useri in 10 parti sau n useri in 7 parti !?
Ce pana mea e asa de greu de inteles ca numele meu nu e altceva de *n+1* la
*n* useri .
Ar trebui sa va bucurati ca ati mai gasit un user in loc sa atasati tot
felul de etichete pe spatele lui.
E deranjant ce auzim noi astia mai "incepatori" si "mai micuti" care scriem
aici si in alta parte si nu ar trebui sa primim asemenea cuvinte :
*"exista oameni care nu pot trece peste veleitatile personale si vor sa fie
sefi peste *ceva*. "*
*Si stii de ce ?*
Pentru ca  acel *"ceva"* nu poate sa insemne decat *munca si timpul acelui
om.*
Cat despre sefie ...
Hai sa te intreb ceva ? Tu ai fost vreodata sef ?
Chestia cu sefia pe mine nu prea ma afecteaza si chiar sunt satul de "sef".
Pentru ca *confuzi sefia* cu administratorul unui grup google nu poate sa
fie sef decat daca cineva *"il vede"* asa.

*@Alexandru Szasz*
*FELICITARI* pentru munca depusa , si pentru ca mi-ai solicitat ajutorul o
sa te ajut asa cum pot.
First, te supara, dar unele jocuri de cuvinte sunt daunatoare pozitiei de
lider.
OpenOffice.org *mi-am asumat poziția* de lider al proiectului românesc (pe
mine nu ma deranjeaza, te votez)
Second, promovarea cam scartie pe site ?
*http://ro.openoffice.org/about-cdrom.html *
gasesti :
primul site
*Adresa nu a fost găsită*
al doilea:
*404 error*
al treilea:
*Aceasta este o categorie principala incercati o subcategorie din coloana
din dreapta.*
Mai bine era o adresa de mail + cat costa deranjul .

*Si ca o ultima replica :*
Este adevarat unele lucruri nu se intampla asa cum am vrea.
Insa acest lucru poate fi constructiv si sa nu uitam ca in Romania se *
vorbeste* mult si se face putin .

My sites:
http://free-tutorials.org | http://tv.free-tutorials.org |
http://python-catalin.blogspot.com | http://pygame-catalin.blogspot.com |