[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Dum Iun 21 12:50:46 EEST 2009

2009/6/21 Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>:
> Corect. Intrucâț și un răspuns cu ZERO este concludent.
(presupun ca asta nu a fost ironic si am sa o tratez ca atare)
Si nu numai ca e concludent, dar eu ma gandesc ca ii poate pune pe
ganduri pe unii care ar citi cererea. Nu stiu in mainile cui va ajunge
aceasta, dar daca GNU/Linux ar fi dat ca exemplu de OS desktop ar pune
intr-o aura de indoiala mitul din mintea unora conform caruia acesta
este doar un OS de servere in linie de comanda cu care utlizatorii de
rand nu au ce face.