[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Iun 21 12:58:24 EEST 2009

On Sun, 2009-06-21 at 12:45 +0300, Cata wrote:
> [...]
>         retras de
>         circa un an) am considerat si eu posibilitatea folosirii unui
>         domeniu
>         propriu, dar apartinind echipei de la ro.OOo si *exclusiv*
>         pentru ca la
>         ro.OOo nu exista control direct pe server si nu se pot rula
>         orice aplicatii.
>
>         --
>         nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com
>

>         __________________________________________________
>         Lista de discuții a Grupului pentru Software Liber

Salut,
am o rugăminte mare, să înceapă o ceartă, vă recomand să vă întâlniți pe
IRC/Jabber și să discutați problema care în opinia mea e o neînțelegere.

Nu mai vreau n-șpe zeci de mesaje doar pentru că mesajele electronice
sunt limitate la litere și nu e tocmai ok de a fi folosite în discuții
mai aprinse.

Vă mulțumesc anticipat.

> --
> My sites: