[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Dum Iun 21 13:06:29 EEST 2009

Nu, nu era (prea) ironic, ci doar în cunostință de cauză privind
investițiile din programul SEI. Desigur, doar în baza informatiilor
culese dela profesorii din grupurile edu_ro_ICT, keycompetences,
ro_edu_cer, ...
Doar că-i greu de luptat cu prostia și impostura. Avem exemplul
"dezbaterilor" din Parlamentul nostru relativ la OLPC ("Ce să faci cu
el dacă n-are MS Word?", parcă asta era replica, nu?)

Pe 21 iunie 2009, 12:50, Ionut Lucaci<ionutlucaci la gmail.com> a scris:

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu