[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Dum Iun 21 13:24:59 EEST 2009

2009/6/21 Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>:
> Nu, nu era (prea) ironic, ci doar în cunostință de cauză privind
> investițiile din programul SEI. Desigur, doar în baza informatiilor
> culese dela profesorii din grupurile edu_ro_ICT, keycompetences,
> ro_edu_cer, ...
> Doar că-i greu de luptat cu prostia și impostura. Avem exemplul
> "dezbaterilor" din Parlamentul nostru relativ la OLPC ("Ce să faci cu
> el dacă n-are MS Word?", parcă asta era replica, nu?)

offtopic: si nu a fost nimeni sa clarifice ca nu e nevoie de ms word
ca sa redactezi un document? opinia aia a cui a fost? eu ma astept ca
un parlamentar care nu stie ce e un calculator sa vina cu asa ceva,
iar apoi ceva expert IT care sustine OLPC sa explice cum sta treaba...