[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Dum Iun 21 13:31:21 EEST 2009

Pana la urma nu am inteles ce se considera despre raspunsul cu 0, dar
mi se pare concludent daca vrem sa folosim undeva rezultatele astea,
sa avem spus din gura lor ca au 0 sisteme de operare free pe
desktopuri.

(    1. scuze ca am trimis in 2 mailuri, dar mi-a picat fisa tarziu
     2. stiu ca opinii sunt destule, si actiuni prea putine, si ca ar
trebuii sa fac ceva concret in loc sa tot scriu pe liste despre
detalii de genul acesta, deci daca cineva isi pregateste replica asta,
as aprecia sa o lase balta )