[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Dum Iun 21 19:15:37 EEST 2009

Felicitări!

Să sperăm că vei primi un răspuns.
Teoretic, nu ar trebui sa fie diferit faţă de cifrele următoare:
- 4780 reţele a căte 76.302 calculatoare de ultimă generaţie şi 4780 servere
instalate şi configurate
Sursa - http://www.romania.gov.ro/index.php?page=servicii-5
- 1974 reţele - licitaţie publică în 2007 disponibilă pe
http://www.e-licitatie.ro
- 8191 reţele - licitatie publica în 2008 disponibilă pe
http://www.e-licitatie.ro

Deasemenea, aceste cifre sunt confirmate cu mici diferenţe si aici
http://www.siveco.ro/web/content.jsp?page=3372&language=1.
Astfel avem:
- 14.987 de reţele
- 192.000 calculatoare, laptopuri şi servere
Cu aceste cifre se poate calcula aproximativ cat au costat licentele
software.

LucianO,

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro