[GSL] Gabriel Sandu spune ca statul nu poate renunta peste noapte la Microsoft

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 22 10:56:29 EEST 2009

Pe 21.06.2009 12:45, Cata a scris:
> [...]
> acelui om.*
> Cat despre sefie ...
> Hai sa te intreb ceva ? Tu ai fost vreodata sef ?
> Chestia cu sefia pe mine nu prea ma afecteaza si chiar sunt satul de
> "sef".
> Pentru ca *confuzi sefia* cu administratorul unui grup google nu poate
> sa fie sef decat daca cineva *"il vede"* asa.
>
> *@Alexandru Szasz*
> *FELICITARI* pentru munca depusa , si pentru ca mi-ai solicitat
> ajutorul o sa te ajut asa cum pot.
> First, te supara, dar unele jocuri de cuvinte sunt daunatoare pozitiei

Cătă, nu era nimeni altcineva să-și dorească poziția aceea. Liderul de
atunci nu mai avea timp și era de ales (atenție, lider înseamnă
responsabilități asumate, nu șefie, e omul care părăsește ultimul barca
care se scufundă). Ori pe lângă coordonarea traducerii preluam și munca
de lider al proiectului, ori lăsam baltă proiectul și mă dedicam
traducerii. Poziția asta pompoasă de lider presupune ca eu să răspund la
tot felul de mesaje pe care oameni, firme și statul mi le trimit, să
urmăresc liste de discuții, să întrețin pe cât pot paginile saitului,
cel puțin cele care contează. Fac treaba asta de multe luni și nu
abandonez pentru că am și eu o viață personală de trăit și ar trebui să
mă doară la bască de chestia asta care nu-mi aduce niciun ban.

Așa că te asigur că mi-am asumat poziția. Am luat o responsabilitate
asuprea mea. Nu e niciun joc de cuvinte.

> OpenOffice.org *mi-am asumat poziția* de lider al proiectului românesc
> (pe mine nu ma deranjeaza, te votez)
> Second, promovarea cam scartie pe site ?
> *http://ro.openoffice.org/about-cdrom.html *
> gasesti :
> primul site
> *Adresa nu a fost găsită*
> al doilea:
> *404 error*
> al treilea:
> *Aceasta este o categorie principala incercati o subcategorie din
> coloana din dreapta.*
> Mai bine era o adresa de mail + cat costa deranjul .
Promovarea nu există și nu va exista până când traducerea nu este
finalizată. Nu voi pierde timp scriind documentație pentru programul în
engleză.

Spune tu, decât să fi scris mesajul ăsta, nu mai bine îmi trimiteai o
pagină html corectată ?