[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Joi Iun 25 16:01:49 EEST 2009

Salut Tibi,

In Iasi cunosc o scoala care are Linux, dar in Barlad nu stiu de asa ceva.
Poate ar fi buna o lista a acestora sau un link de unde se pot afla mai
multe informatii.

Lucian,

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro