[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Joi Iun 25 17:48:14 EEST 2009

Fac si eu un apel in acest sens. Acum 10-12 ani aveam o situatie de
acest gen, era inaintea implementarii programului SEI si inainte de a
deveni piata nr. 1 din Europa a MS. Pe vremea aceea la UBB erau câteva
laboratoare cu statii Linux. Le-am folosit cu ocazia unor cursuri
ocazionale. Acum 2 ani acestea devenisera, din câte mi s-a spus,
centre de pregătire/calificare MS (în urma unui parteneriat încheiat).
La Arad, la Liceul Moise Nicoară am înțeles că există un laborator cu
PC-uri dual-boot. Băieții dela ArLUG pare că au mai reușit câte ceva
și în alte școli. Dar ar fi foarte util să alcătuim o hartă cu
școlile, rețelele existente, cu situația instalărilor SO și nivelul de
utilizare. Cine-i dispus să participe la un astfel de proiect?
Desigur că ar trebui să ne gqndim și la posibile repercursiuni din
partea inspectoratelor, sau ... privind eventuala folosire a retelelor
din programul SEI cu alt soft decât cel licențiat, sau livrat de
Siveco.

Mihai Jalobeanu