[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Joi Iun 25 20:22:33 EEST 2009

On Thu,25.Jun.09, 19:25:20, Tibi Turbureanu wrote:

> Am făcut o listă[1] în care am pus școlile despre care cunosc.
>
> [1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/ScoliSOLibere

Oare n-ar fi mai bine (să încercăm) să facem o listă cu *orice*
organiza╚Ťie care utilizeaz─â software liber? Ceva ├«n genul
http://www.debian.org/users

Cel pu╚Ťin firmele (╚Öi alte organiza╚Ťii) ar avea interes s─â fie listate,
chiar dac─â numai pentru reclam─â/scor google.

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru