[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Joi Iun 25 20:50:18 EEST 2009

2009/6/25 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>:

> Oare n-ar fi mai bine (să încercăm) să facem o listă cu *orice*
> organizație care utilizează software liber? Ceva în genul
> http://www.debian.org/users

Ideea ar fi să ne concentrăm eforturile și în exteriorul
organizațiilor (inclusiv firmelor) din care facem parte. Să promovăm
și să învățăm GNU/Linux (și orice alt sistem liber) pe alții care sunt
la început sau nu au auzit sau nu știu cu ce se mănâncă :-)

Putem face *și* o listă cu orice organizație care utilizează programe
libere. Pornești tu una pe wiki?

Tibi