[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Joi Iun 25 22:36:37 EEST 2009

On Thu,25.Jun.09, 20:50:18, Tibi Turbureanu wrote:

> Ideea ar fi să ne concentrăm eforturile și în exteriorul
> organiza╚Ťiilor (inclusiv firmelor) din care facem parte.

Dac─â lista este cunoscut─â vor veni organiza╚Ťiile la noi cu informa╚Ťiile.
De aceea am dat exemplu pagina Debian, pentru c─â are ╚Öi instruc╚Ťiunile
pentru ad─âugare.

>                                                          S─â promov─âm
> ╚Öi s─â ├«nv─â╚Ť─âm GNU/Linux (╚Öi orice alt sistem liber) pe al╚Ťii care sunt
> la început sau nu au auzit sau nu știu cu ce se mănâncă :-)

Corect, dar la un argument de genul ÔÇ×p─âi oricum nu utilizeaz─â nimeni a╚Öa
ceva/altceva dec├ót produse MSÔÇŁ putem ar─âta lista.

> Putem face *╚Öi* o list─â cu orice organiza╚Ťie care utilizeaz─â programe
> libere. Pornești tu una pe wiki?

Nici o problem─â: http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/UtilizatoriLiberi
La contact am trecut adresa listei, sper c─â nu sunt refuzate mesajele de
la adrese ne-abonate. Sau are cineva o idee mai bun─â?

Cine are permisiuni să șteargă
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/UtilizatoriLiber/Instruc%C8%9Biuni
?

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru