[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Vlad Giurcanu vlad.giurcanu la yahoo.com
Vin Iun 26 00:58:56 EEST 2009

Colegiul Pedagogic din Bacau are laborator in dual boot WinXP si Ubuntu (mi-a fost simplu, sora mea este prof. de matematica acolo si membru in consiliul de administratie). Hilara este situatia ca la concursuri nationale  de programare pe durata concursului se ofera o solutie de SO bazata pe Linux ( decizia comisiei nationale de informatica din MECT ) dar dupa concurs masinile sunt reformatate cu SO proprietar .Si ca picanterie pot sa va spun : la faza nationala a Concursului Centrelor de Excelenta - specialitatea informatica ( 2009 - Liceul de Informatica Suceava ) desi masinile erau dualboot, elevii mei (cls IX) nu au fost lasati sa booteze Linux pentru ca organizatorii au mobilizat personal didactic care nu a vazut niciodata o masina ruland o solutie Linux. Este grotesc cum corporatistii monopolizeaza continuturile in manualele scolare, dicteaza cu vehementa,infatuare si nerusinare cu orice ocazie,la orice nivel, facand nimic altceva decat
 sclavagism tehnologic desantat,  strivind pentru propriul lor interes formatia profesionala a unor oameni care teoretic ar trebui sa educe alti oameni.

Vlad Giurcanu
 www.istic.ro
--- On Thu, 6/25/09, Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com> wrote:

From: Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>
Subject: Re: [GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu
To: gsl la liste.softwareliber.ro
Date: Thursday, June 25, 2009, 8:22 PM

On Thu,25.Jun.09, 19:25:20, Tibi Turbureanu wrote:

> Am făcut o listă[1] în care am pus școlile despre care cunosc.
>
> [1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/ScoliSOLibere

Oare n-ar fi mai bine (să încercăm) să facem o listă cu *orice*
organiza╚Ťie care utilizeaz─â software liber? Ceva ├«n genul
http://www.debian.org/users

Cel pu╚Ťin firmele (╚Öi alte organiza╚Ťii) ar avea interes s─â fie listate,
chiar dac─â numai pentru reclam─â/scor google.

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru

-----Inline Attachment Follows-----

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
GSL la liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/