[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Vlad Giurcanu vlad.giurcanu la yahoo.com
Vin Iun 26 01:27:32 EEST 2009

Am initiat un protocol cu Inspectoratul Scolar Vaslui  pentru ca la toate liceele din judet unde exista clase matematica-informatica sau informatica intensiv sa existe cel putin un laborator in dualboot Ubuntu/Windows.Evanghelizarea este complet benevola si nerenumerata, daca sunt doritori sa se implice astept mesaje,cateva invitatii le-am facut si la eLiberactica 2009. Daca exista sau nu beneficii demarand aceasta actiune, apreciati singuri.. Este vorba de 7 licee care intrunesc conditiile. De la doua dintre ele am deja confirmari de colaborare. Colegiul National "Gh.Rosca Codreanu" Barlad foloseste Ubuntu de 3 ani.

Vlad Giurcanu
 www.istic.ro
--- On Thu, 6/25/09, Lucian Oprea <oprea.luci la gmail.com> wrote:

From: Lucian Oprea <oprea.luci la gmail.com>
Subject: Re: [GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu
To: "Grupul pentru Software Liber" <gsl la liste.softwareliber.ro>
Date: Thursday, June 25, 2009, 4:01 PM

Salut Tibi,

In Iasi cunosc o scoala care are Linux, dar in Barlad nu stiu de asa ceva.
Poate ar fi buna o lista a acestora sau un link de unde se pot afla mai multe informatii.

Lucian,

2009/6/25 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>

2009/6/21 Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com>:

> Da GNU/Linux de ce nu are ce cauta pe calculatoare de birou si laptopuri, si e

> dat ca exemplu numa pe servere?

Am adăugat[1], mersi pentru completare.

Apropo, în țară există *neoficial* mai multe laboratoare cu

calculatoare cu GNU/Linux instalat pe ele. Mă gândesc la licee din

Arad, Râmnicu Vâlcea, București, Bârlad, Iași, etc..

Tibi

[1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/CerereMinister

Lista de discuĹŁii a Grupului pentru Software Liber

http://softwareliber.ro/

GSL la liste.softwareliber.ro

http://softwareliber.ro/contact/lista/

Oprea Lucian