[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iun 26 13:22:22 EEST 2009

Ajută la ceva efortul de a crea aceste liste cu calculatoare cu două
sisteme de operare? Le văd destul de greu de ținut la zi.

Văd în multe cazuri calculatoare cu două sisteme de operare pe ele, sunt
din astea și în Politehnica din Timișoara, dar de fiecare dată când trec
pe acolo sunt pornite pe Windows. Mie mi se pare că nu ajută la nimic să
ai două sisteme de operare dacă unul nu este folosit sau este folosit 1%
din timp. Mai precis nu m-aș bate pe spate că am instalat o distribuție
bazată pe Linux dacă nu e folosită.

Pe mine m-ar interesa mai mult să văd unde se folosește octave în loc de
matlab și gcc în loc de borland c, în procesul de educare.