[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Cristi Măgherușan majeru la gmail.com
Vin Iun 26 13:39:41 EEST 2009

Salut,

Cel putin la noi in Universitatea Tehnica din Cluj sistemele cu dual
boot sunt instalate in sali unde majoritatea orelor se tin pe Linux,
dar mai sunt cateva ore la care se folosesc unelte ce merg doar pe
Windows, cum ar fi MSSQL.
Unele s-ar putea tine si pe Linux (cum ar fi cel de limbaje asamblare
cu TASM), dar deoarece lucrarile sunt scrise de mult timp, se fac pe
Windows. Daca o sa mai am si la anul ore de ASM sa incerc sa impun sa
facem TASM pe linux, ca stiu sigur ca merge in Dosbox, ca oricum si pe
Windows programele de DOS merg tot intr-o masina virtuala

Cristi