[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Vin Iun 26 17:02:47 EEST 2009

2009/6/26 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:
>Mai precis nu m-aș bate pe spate că am instalat o distribuție
> bazată pe Linux dacă nu e folosită.

Lista[1] este concepută pentru școlile care chiar folosesc (rulează)
sistemele libere (GNU/Linux sau altceva) instalate. Recomand
completarea ei ținând cont de acest aspect.

> Pe mine m-ar interesa mai mult să văd unde se folosește octave în loc de
> matlab și gcc în loc de borland c, în procesul de educare.

Octave și GCC sunt preferate în Politehnica București. GCC se
folosește în Râmnicu-Vâlcea la clasele de mate-info. Vlad poate să
confirme pentru Bârlad.

Tibi

[1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/ScoliSOLibere