[GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu

Vlad Giurcanu vlad.giurcanu la yahoo.com
Vin Iun 26 22:46:29 EEST 2009

Confirm.La Colegiul Codreanu - Barlad clasele IX,X,XI studiaza algoritimi si limbaje de programare sub Ubuntu . Pentru TIC (aceleasi clase ) sunt folosite ambele SO-uri de pe masini. Astazi 26 iunie m-am intalnit inspectorul national  pt specialitatea infornatica dna Nusa Dumitriu Lupan si am comunicat oficial orientarea spre open source pe care o sustin si am cerut sprijin in minister pentru proiecte si actiuni in aceasta directie. A solicitat un raport de activitate pe 2008-2009 la nivel local si national. Voi folosi si nume,date si informatii publicate in softwareliber.ro
Vlad Giurcanu  www.istic.ro

--- On Fri, 6/26/09, Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com> wrote:

From: Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>
Subject: Re: [GSL] [software-liber] Re: cerere ministerul edu
To: "Grupul pentru Software Liber" <gsl la liste.softwareliber.ro>
Date: Friday, June 26, 2009, 5:02 PM

2009/6/26 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:
>Mai precis nu m-a╚Ö bate pe spate c─â am instalat o distribu╚Ťie
> bazat─â pe Linux dac─â nu e folosit─â.

Lista[1] este concepută pentru școlile care chiar folosesc (rulează)
sistemele libere (GNU/Linux sau altceva) instalate. Recomand
completarea ei ╚Ťin├ónd cont de acest aspect.

> Pe mine m-ar interesa mai mult să văd unde se folosește octave în loc de
> matlab și gcc în loc de borland c, în procesul de educare.

Octave și GCC sunt preferate în Politehnica București. GCC se
folosește în Râmnicu-Vâlcea la clasele de mate-info. Vlad poate să
confirme pentru Bârlad.

Tibi

[1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/ScoliSOLibere

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
GSL la liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/