[GSL] Cursuri certificate de Linux

Sâm Iun 27 12:57:01 EEST 2009

On Sat, Jun 27, 2009 at 12:39:14PM +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Salut,
>
> Știe cineva dacă sunt în momentul ăsta cursuri de Linux sau vreun
> software liber major certificate ? Adică să primești în urma absolvirii
> ceva recunoscut de ministere ?

Există cursuri în România pentru certificări LPI.

Eu știu sigur de unul în Politehnică, în cadrul Academiei CISCO[1]. Pagina de
parteneri instructori de pe saitul oficial LPI[2] indică unul singur:
ITAcademy[3] pe al cărui sait însă nu observ nimic de LPI (la secțiunea
Certificări).

Tibi

[1] http://ccna.ro/lpic
[2] https://www.lpi.org/caf/Xamman/partner