[GSL] Cursuri certificate de Linux

Vlad Giurcanu vlad.giurcanu la yahoo.com
SÔm Iun 27 22:07:41 EEST 2009

Dupa cum spuneam, nu fructifica nimeni oportunitatea. Asadar problema se numeste  : Bucuresti . Only & Lonely  ! De ce ? Cu o alta localizare nu se poate ? Persoana fizica, ONG sau institutie nu se poate implica sa deruleze astfel de certificari in teritoriu ? iTAcademy nu este interesata de teritoriu ? Sa vina muntele la Mahomed ? Mereu ? Si .. nu zice nimeni chiar nimic ? Apropo de pumn trantit in masa : ce trebuie pentru pentru ca Bucurestiul sa aiba relevatii si emulatii ? Liste de semnaturi ? Bani varsati intr-un cont ? Chiar ?! ce ?! Revenind la sentimente mai calde : [1] Nu se poate ca cineva din Bucuresti sa reprezinte interesele posibililor cursanti din teritoriu ? [2] Cam cati itemi ar avea o lista cu impedimentele care conduc la situatia de a nu se putea organiza grupe in alte centre din tara ?

Vlad Giurcanu
 www.istic.ro
--- On Sat, 6/27/09, Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com> wrote:

From: Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>
Subject: Re: [GSL] Cursuri certificate de Linux
To: "Grupul pentru Software Liber" <gsl la liste.softwareliber.ro>
Date: Saturday, June 27, 2009, 12:57 PM

On Sat, Jun 27, 2009 at 12:39:14PM +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Salut,
>
> ╚śtie cineva dac─â sunt ├«n momentul ─âsta cursuri de Linux sau vreun
> software liber major certificate ? Adică să primești în urma absolvirii
> ceva recunoscut de ministere ?

Există cursuri în România pentru certificări LPI.

Eu știu sigur de unul în Politehnică, în cadrul Academiei CISCO[1]. Pagina de
parteneri instructori de pe saitul oficial LPI[2] indic─â unul singur:
ITAcademy[3] pe al c─ârui sait ├«ns─â nu observ nimic de LPI (la sec╚Ťiunea
Certific─âri).

Tibi

[1] http://ccna.ro/lpic
[2] https://www.lpi.org/caf/Xamman/partner
[3] http://www.itacademy.ro

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
GSL la liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/