[GSL] Cursuri certificate de Linux

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sm Iun 27 23:08:10 EEST 2009

Pe 27.06.2009 22:07, Vlad Giurcanu a scris:
> Dupa cum spuneam, nu fructifica nimeni oportunitatea. Asadar problema
> se numeste  : Bucuresti . Only & Lonely  ! De ce ? Cu o alta
> localizare nu se poate ? Persoana fizica, ONG sau institutie nu se
> poate implica sa deruleze astfel de certificari in teritoriu ?
> iTAcademy nu este interesata de teritoriu ? Sa vina muntele la Mahomed
> ? Mereu ?
> Si .. nu zice nimeni chiar nimic ?
> Apropo de pumn trantit in masa : ce trebuie pentru pentru ca
> Bucurestiul sa aiba relevatii si emulatii ? Liste de semnaturi ? Bani
> varsati intr-un cont ? Chiar ?! ce ?!
> [...]

Eu sunt curios dacă știe cineva ce anume trebuie să faci ca în urma unui
curs creat de tine să fie emisă o hârtie recunoscută de ministere. E la
fel de complicat ca și a crea o instituție de învățământ ? Sau chiar
asta trebuie ?

Mă gândesc la cursurile alea pe obiect, maseuz, cofetar, etc de la care
primești o hârtia valabilă.

Eventual dacă știe cineva că există astfel de cursuri în altă țară.

Mai pe românește, să urmez un curs în urma căruia pot fi angajat ca
administrator de rețea cu acte în regulă.