[GSL] Softwareliber.ro/Contact (flossCamp 2k9)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Iun 29 14:00:42 EEST 2009

On Mon, 2009-06-29 at 10:35 +0300, Marius Voilã wrote:
> Salut, eu sunt Marius Voilã fondator al Sibiu Linux Users Group si din cate am discutat cu Andrei Popescu am zis sa va propunem sa facem Floss Camp 2009 tot la Sibiu mai precis la Curmatura ... am fost impreuna cu ceilali membrii ai grupului si am facut poze posibilei locatii .. putem asigura transportul de la Autogara/Gara pana in locul camparii ... si pt cei ce vor sa stea la cabana ne putem ocupa si cu rezervarea locurilor.
>
> Cu respect

Salut,
și mulțumim pentru invitație. Din partea mea este ok.
Am trimis mesajul și pe lista de discuții.

Eu zic să ne decidem săptămâna aceasta până la urmă în ce dată facem
flossCamp-ul și să ne concentrăm asupra altor evenimente.

Locația mi se pare chiar ok Sibiu, e și în centrul României. A rămas
data și să completăm pagina web.

O zi bună!

--
() Campania Panglicii în ASCII