[GSL] Softwareliber.ro/Contact (flossCamp 2k9)

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 29 14:22:34 EEST 2009

Pe 29.06.2009 14:00, Stas SUSHKOV a scris:

> Salut,
> și mulțumim pentru invitație. Din partea mea este ok.
> Am trimis mesajul și pe lista de discuții.
>
> Eu zic să ne decidem săptămâna aceasta până la urmă în ce dată facem
> flossCamp-ul și să ne concentrăm asupra altor evenimente.
>
> Locația mi se pare chiar ok Sibiu, e și în centrul României. A rămas
> data și să completăm pagina web.
>
> O zi bună!

Eu am lunile iulie și august ocupate și probabil la mulți alții situația
e la fel, deci aș merge pe 4-6 sau 11-13 septembrie. Aștept și alte
păreri despre datele astea.