[GSL] Softwareliber.ro/Contact (flossCamp 2k9)

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Lun Iun 29 15:46:23 EEST 2009

Idem pentru iulie.
Primele 2 saptamani din august sunt lejere pentru mine.

LucianO,

În data de 29 iunie 2009, 14:22, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a
scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro